Subject: Päkapiku kinnistu elektriliitumise ümber tõstmine, Karisöödi küla, Rõuge vald, Võrumaa
From: "Erik, Aap" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Apr 2024 14:09:11 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Elektrilevi OÜ tellitud projekti Karisöödi külas
Päkapiku kinnistu elektriliitumise punkti ümber ehitamiseks. Tööd toimuvad
25199 Mõniste-Tiitsa-Karisöödi tee kaitsevööndis.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Aap Erik

Kagu piirkonna

Välisvõrkude vanemprojekteerija

Vilja 14c, Võru, 65605

Mob +372 5309 0199

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.